Am multe lucruri de facut pt maine mad nu stiu daca o sa am timp sau chef cry imi este foarte rau...ma doare capul...am luat o pastila dar tot asa imi este (sau poate medicamentele numai sunt asa de bune cum erau inainte) vreau sa ma inchid intr-un loc si sa stau acolo evil sa numai stiu nimc de nimeni..si nici ei de mine neutral (sounds emo but i'm not) imi vine sa tip dar in acelasi timp sa tac neutral e un mix de sentimente .... pe care nici eu nu-l inteleg confused nu stiu ce se intampla de la un timp cu mine..parca nu stiu ce vreau de la viata..abia astept vacanta sa imi pun la punct cateva ganduri si sa meditez asupra anumitor lucuri sad ok trebuie neaparat sa scap de aceasta stare eek

In timp ce navigam (impreuna cu durerile de cap) pe net am gasit noul videoclip al Rihannei mrgreen with Maroon 5 razz va spuneam mai demult de el. Super colaborare,sper ca piesa sa aiba succes.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)