Ce sa zic ..a inceput perioada tezelor evil cica trebuie sa invat lol maine am teza la romana..nu stiu cum ma voi descurca dar incerc wink.Profa mea e dusa cu pluta (la fel ca 90% din profii din ziua de azirolleyes)avem mult de invatat si bineinteles ca nu a stat nimeni in vacanta ca sa invete neutral dar ii e greu sa inteleaga asta rolleyes Poate voi incerca in seara asta sa mai deschid caietul lol eu invat dupa-amiaza si am venit acasa pe la 8 seararolleyessi ultima ora culmea ca aveam romana neutral putea totusi sa ne dea drumu acasa mai devreme mad in fine trecem peste asta lol ce am vrut sa zic este ca venind acasa la o ora ca aceasta este greu sa mai repetconfusedsi ca sa fie si mai 'frumos' profa de mate ne-a dat si temaneutralin incheiere pun o piesa care imi place la nebuniemrgreen

Usher - Love in the Club

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)