Am ajuns si sambata sa ma duc la scoalaeekAstazi am fost un concurs de matematicaneutralrolleyes si sunt franta de obosealacry niste subiecte de te holbai la ele ore intregi lol si niste chestii pe care nu ni le-a predatrolleyesincepuse profa de mate sa ne explice pe tablaloloricum am avut noroc si a stat cu noi o profa de treaba si ne-am consultat toata clasalol sper sa iau macar un 6 ca sa imi puna un 8 lol si sa scap de o notawink cand m-am intors acasa m-a prins ploaia si pe mine si pe Adinalol eu nu aveam umbrela (ella ellalol)si mi-a imprumutat mama Adinei unamrgreen dupa aceea am mai stat la calculator cateva orerazzsi acuma sunt pe forummrgreen astazi a fost o zi ciudataneutralsaptamana viitoare va fi una dintre cele mai incarcatemad avem 2 teze, 1 ora deschisarolleyes cel putin 2 teste si un proiect de facutneutral foarte tareneutraltot anu am tras matza de coada la ore si exact la sfarsit noi incepem sa facem scoalalol

Ne-Yo - Closerredface (melodia care ma obsedeaza de ceva timplol)

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)