E bine sa ai un blog in care poti sa iti descarci nervii. Deci cat de prost poti fi? straight Stiu ca de la un timp am ceva cu prostii,mincinosii,oamenii falsi,etc heehee darrrrrr stiu pe cineva care ii intrece pe toti,yes!!! one big loser Bai frate daca esti un amarat de om,care nu ai ce face acasa,te plictisesti,vrei sa inventezi,sa spui minciuni,scrie-le!!!!!! vad ca le uiti! laugh de abia ai intrat la liceu si te crezi un mare kkt,bine ca nu te cunosc rotflloser iti cauti iubite pe net,forum-uri,chat-uri etc!vezi ca se uita vre-o pitzipoanca la tine si te dai in spectacol,mare mascul ce esti (un 'negru' exotic) eyelash esti un fraier,uite ca eu am curajul sa o spun! iti trebuie lecitina baiete worried este recomandat sa iei inainte sa spui o minciuna biggrin cine se simte nu cred ca imi va citi blogul biggrin sau poate da,oricum nu ma intereseaza.Macar stie si el ce fel de 'om' e!wave

(ps: aici mi-am varsat toti nervii heehee)

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)