Ce am mai facut eu in ultimul timp? worried pai .....

-mi-am facut un forum,vreau sa ma tin de el,o sa fie greu la inceput dar e ceva ce imi place si nu o sa simt munca biggrin cel putin asa cred laugh
- am stat dupa UPC sa imi bage televiziunea digitala,am avut cateva peripetii cu aparatul acela laugh da bine ca acum merge whew
- ma gandesc cu groaza ca mai e putin pana cand incepe scoala straight
Cam atat,bineinteles ca am mai avut azi niste nervi,vad cum profita lumea de mine,pretexte peste pretexte,nu inteleg de ce lumea se ascunde?Nu sunt o carpa ca sa o folosesti o data apoi sa o arunci.frustrated Promit ca de azi o sa ma schimb (asa zic mereu,dar eu nu pot fi asa de rea si de profitoare cum este o persoana cu mine) sad vreau sa fac ordine in 'lista cu prieteni' biggrin

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)